måndag 10 oktober 2011

Känslor.

Idag blev vi väldigt besvikna då hon ville hala fram hela igångsättningen till nästa vecka, då dom hade mycket att göra på förlossningen idag.. Efter beskedet så blev det bara kaos, och allt ville gå åt skogen.

Jag vräkte i mig en chokladkaka och en flipper på väg hem från sjukhuset, och i samma påse som godiset, ett par böcker och mattias extrakläder låg, så hade vitlökssåsen gått sönder och läckt ut över allt i påsen.. Perfekt!

När man kommer hem, så är det första man ser är någonting sönderbitet av Amigo. Lite less blev man.. Sen vräkte jag i mig tre smörgåsar och ett par glas oboy, pratade med min mamma och sen gick jag upp o bara grät och tyckte synd om mig själv o försökte komma på hur fan jag ska klara av att vara jag en hel vecka till.

Sov i ett par timmar, känns väl något bättre nu, även om det är piss.. Barnen är på glatt humör, så det underlättar väl en del..

Känns som tanten på sjukhuset ville förhala hela igångsättningen, då hon gav mig tid nästa vecka eftersom jag går in i v.40 då.. Hon vi pratade med sist sa att i värsta fall, det värsta som kunde hända idag var att man blev hemskickad 1-2 dagar..

Mattias har pratat med förlossningen nu precis, och förklarat läget. Dom skulle prata med en läkare idag, och höra utav sig i morgonbitti. Orkar inte hoppas på ett annat utlåtande, då man blivit så besviken idag.

Idag mådde jag så psykiskt bra angående förlossningen, och med förlossningsrädslan i bakhuvudet, så kändes det inte bra att bli nekad idag.. Får försöka bygga upp allt igen, och förhoppningsvis ska dom inte nästa gång slå ner det jag byggt upp med en slägga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar