lördag 8 oktober 2011

Imorgon är dagen med stort D!

Ja, imorgon är det dags då sägs det. Förlossningsrädslan som jag har haft det senaste, har lagt sig lite. Mycket tack vare min man som är ett stort stöd.

Min största skräck är nu i fall jag är helt omogen eller inte svarar på igångsättningen, och sedan blir hemskickad för att återkomma ett par dagar efteråt.. Men nu tänker vi positiva tankar och tränger bort det skräcken, det kommer gå jättebra imorgon. Allt kommer flyta på, och förlossningen kommer gå skitbra..

Imorgon ska vi bli föräldrar igen, bara är så. Antingen kommer en liten Rasmus ut eller en liten Wilma.

Idag blir det att få tiden att gå. Julia är på simskolan nu, sen ska vi iväg på tipspromenad. Sen blir det lunch, och Julia ska iväg på kalas 13-15. Efter det måste jag vila, då jag bara sovit ett par timmar i natt. (Gick upp vid halv fyra, efter vridit mig sen två).
Ikväll får det bli supermys med barnen, då jag kanske inte kan få träffa dom på ett par dagar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar