onsdag 5 oktober 2011

5 Oktober

Jag går in i vecka 38 nu i veckan, och jag är som en ballong. Tror jag spricker när som helst faktiskt. ;-)

Om 5 dagar är det igångsättning, den 10/10 kl 10.00. Känns verkligen overkligt, men med erfarenhet så vet jag att ingenting känns verkligt fören dom når kanske 2 års-åldern och börjar ha åsikter ;-)

Försöker njuta av varje dag som går nu, och vissa dagar är ju lättare - som idag när jag inte har så ont och fått sova relativt bra. På kvällarna så har jag börjat få massa sammandragningar, så jag hoppas dom gör någon nytta så att igångsättningen går smidigare.

I flera nätter i rad har jag drömt att jag är ett hockeyproffs, en målvakt. Det är väl till fördel då, att man är målvakt, antar jag, då jag inte är någon jättehöjdare på skridskor ;-) Antar att det är Mattias NHL-spelande som gör att jag drömmer om ishockey, sen att jag själv börjat bli allt mer intresserad av hockey.

Under dagen händer inte så mycket, barnen är på dagis och jag sitter i slöar. Mattias sitter i soffan och spelar. Ikväll kan det kanske bli att gå på ljusfestivalen, men får se om väder och bäcken tillåter. :-)

Ni får ha en kanondag i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar