måndag 3 oktober 2011

3 Oktober

Ännu ett klagoinlägg, så läs inte om ni är trötta på mig ;)

Hela dagen igår hade jag sammandragningar, som inte ville vara mer än just sammandragningar. Hade väl några som gjorde ont, men de andra bara var som vanligt. Hemskt utmattande i alla fall, att ha sammandragningar en hel dag utan att nåt händer.

Gick sedan å la oss vid halv tio, och somnade direkt. Vaknade sedan vid 11 av en hemsk värk.. Sen kunde jag inte somna om riktigt. Har nog varit mer eller mindre vaken hela natten.. Blää..

Idag har jag jätteont i höften och ryggen, samt ljumskarna. Jag kan knappt gå överhuvudtaget och 7 dagar känns som en evighet just nu...

Tänk om jag inte är mogen för en igångsättning, och dom skickar hem mig ett par dagar? Jag kommer dö.. :-(
Har jag så här ont, så kommer jag nog be om att få bli inlagd för smärtlindring, för detta är ohållbart.

Hade så gärna velat ha en bra graviditet denna gång, då den är min sista.. Ville ju njuta, men varje dag känns som en evighet och allt jag gör är bara att klaga och säga nej till barnen när dom frågar om jag kan leka. Jag är otillräcklig just nu, och jag hatar det...

1 kommentar:

  1. Klaga på du! Det får man!
    Snart är det över och du har en liten att snusa på.. Inget luktar så gott som en liten en.. ; )
    Då glömmer man det onda.
    Du kanske inte behöver "sättas igång", den lilla kanske bestämmer sig för att komma ut av sig själv tidigare.
    Ta hand om er
    Kramar

    SvaraRadera