tisdag 1 mars 2011

Klaginlägg!

Nu struntar jag i hemlighetsmakerier, för jag mår så iiiiiiiiilla och är så trött om dagarna så jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Jag mår illa mestadels av dagarna, men då har det oftast hjälpt med att äta någonting för att stoppa vidare illamående - fram tills idag.
Nu kan jag inte ens äta mig bort från illamåendet, utan får stå ut med suget i magen hela tiden.

Nåt som har varit positivt idag, trots illamåendet, är att jag inte varit så trött som jag varit de andra dagarna. Sen vet jag inte vilket som är bäst, trötthet eller illamående..

När jag var i skolan igår, kände jag mig helt matt, orkade verkligen ingenting. Var tvungen att sätta mig på stegen och bara pusta ut ett tag, o sen gick det inte många knop mer. Sen somnade jag klockan sju på kvällen också.

Hoppas det blir bättre om nån vecka, för vill ju kunna njuta och leva också än att bara känna sig som en död zombie.

Så, nu har jag fått skrivit av mig lite, o det blir nog inte den sista gången heller numer. :P

2 kommentarer:

  1. Grattis! ; )
    Snart kanske du får gratulera mig med? men inget riktigt på G än...
    Kramar till er
    Hanna Hmm

    SvaraRadera
  2. Tack Hanna. :-)
    Nähä, ska ni försöka skaffa bebis? :D
    Kram!

    SvaraRadera