söndag 27 mars 2011

Undrar om..

Det kommer bli min tur att må bra snart?
Kunde inte somna fören vid 01.00 i natt, och då fick jag sitta upp för att somna eftersom jag var så äckligt slemmig i halsen och hostade så..
Sen efter 1½ timme vaknade jag, och fick lägga mig ned..
Vid 05.20 vaknade jag igen och grymma kramper i magen, obeskrivligt ont.. Fick springa ner fort som fan o sätta mig på toa, och jag tänkte att nu hade jag åkt på skiten - maginfluensa.
Välkommen..
Hade så jävla ont i magen, och det molar än.. Hoppas jag kan få i mig lite o äta så kroppen har nåt att ta av sen i fall det kommer mer akuta besök..

Tyckte att det räckte med en veckas feber med yrsel och snorande, men det tyckte visst inte min kropp.. Skit säger jag bara.
Varken får jag sova eller bli frisk.... :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar