tisdag 1 mars 2011

Alltid två.

En natt drömde jag att jag fick tvillingar, en annan natt drömde jag om två djurbebisar som jag skulle ta hand om och om detta fortsätter ska jag börja bli orolig över att jag väntar tvillingar? :P

I natt har jag dock inte sovit mer än ett par timmar säkert, bara legat och vänt mig, inte vetat hur jag ska ligga för att ligga bekvämt. Har mått illa mestadels av natten också, och det blev ju inte bättre när jag steg upp som en zombie i morse heller..
Fick tvinga i mig en tallrik med flingor, var inte sugen på att äta något alls, men var ju tvungen att få i mig nåt.
Sen fick jag även tvingat i mig ett knäckebröd, och nu mår jag mer illa pga. den feta osten o smöret.

Barnen har börjat morgonen bra i alla fall, dom leker snällt på Julias rum. Hoppas Jacobs tålamod håller hela dagen, så jag orkar med dagen.
Behöver stortvätta idag, har MASSOR med tvätt, men lusten finns väl inte riktigt där.
Får väl fokusera på nåt annat just nu, som att plocka in frukosten..
Sen får vi hoppas på att barnen låter mig ligga i sängen en stund o vila o titta på TV, medan dom leker.
Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar