lördag 26 mars 2011

Världens bästa man!

De här två dagarna har varit pest och pina, och igår storgrät jag för att jag var så trött på skiten..
Idag har jag likadan, jag har varit så yr så att jag inte orkat ta tag i någonting, eller ens kunnat.. Fick krypa mig upp för trappan då jag var rädd för att falla..

Febern håller i sig på 38,5, men yrseln har börjat släppa en del. Istället har det brutit ut i en rejäl förkylning.
Man är inte stor när man har en sådan infektion i kroppen.

Kroppen känns dubbel så tung, matlusten är inte på topp och jag är stentrött. Det värsta är också att man inte kan sova även om man vill.
Vill kunna sova länge på morgonen nu när Mattias är så gullig o tar barnen, men jag kan inte sova. Vaknar 31252 gånger om nätterna, dels för graviditeten och sen för förkylningen.

Utan Mattias hade inte dagen gått runt, han är verkligen helt underbar.. Han tar hand om allt som jag inte kan. Jag har lagat mat idag och gjort en tårta.
Alvedonen tog bort den värsta yrsel, och min man tog bort min stora "börda" genom att vara den underbara person han är!

Jag är så glad som har honom, han är så unik!

Imorgon ska jag o Julia ligga i soffan och äta popcorn och titta på film, hon är också sjuk.. Samma skit som mig, feber och förkylning. Hon var bra slut redan mitten på dagen stackarn..

Nu blir det kebab och postkodsmiljonären med bästa älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar