torsdag 31 mars 2011

Dessa drömmar.

I natt drömde jag återigen att jag hade massa lösa tänder.. Alla min tänder i munnen var lösa, men dom lossade inte.. Jag kände själva känslan att ha så många lösa tänder, och jag kunde inte bita ihop.

Detta ska visst betyda att det är en förändring på gång, ja, jag ska ju få bebis och jag är snart klar med min utbildning, och jag är snart färdig med nedtrappningen av mina mediciner.

Sen drömde jag också att jag sprang runt med bar överkropp i en sal full med killar, och vilken frihetskänsla det gav i drömmen.
Det ska visst betyda att en förbättring av livet är på gång.

Drömde sen också i samband med allt detta någon sjukare, så det tänker jag inte dela utav mig med. :P

I min första dröm som jag drömde i natt, så drömde jag att en kompis hade blivit förlamad från midjan och neråt och att han behövde personliga assistenter.
Han hade fått diagnosen från läkaren att han inte kunde gå, så då fick han sitta i en elrullstol.

Jag måste verkligen sluta drömma.. Jag blir alldeles matt :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar