fredag 11 mars 2011

Fredagsmys!

Efter en dag med spännande aktiviteter så som att sätta upp gipsväggar och måla ett mönster man ska kakla, så förtjänar man lite gött nu till kvällen.

Idag ska vi fixa goa toast i smörgåsgrillen. Ska ta och fixa upp skinkan, osten, vitlöksosten och lite smått o gott tills gubben kommer hem.

Ikväll ställer jag fram stora skålen med godis, köpte 1 kg godis för en liten peng på ICA Maxi då jag fick 30 kr rabatt. :-)
Det blir en skål för hela familjen, som utan problem kommer räcka hela helgen. Så sjukt mycket godis. :P

Jag kommer nog inte vara vaken länge ikväll känns det som, är jättetrött. Antagligen efter urladdningen igår.
Men nu har jag varit så duktig länge utan att somna på kvällarna, så en kväll gör väl ingenting om jag somnar till ;) Inget bra på tv ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar