tisdag 29 mars 2011

En fin dag.

Vart uppe i nästan 10 plusgrader idag, dock har solen lyst med sin frånvaro mestadels av dagen. Tog en promenad med barnen i morse, tillsammans med knäpphunden Amigo också såklart. Mysigt..
Jacob vill så gärna hålla handen när man är ute o går, det är så gulligt. :-)

Idag har jag bara mått illa i attacker, o fått lite kramper i magen. Men jag tror "magsjukan" eller vad det nu är, är på väg bort!

Ska vara hemma imorgon också för säkerhetsskull, så får vi ta nya tag på torsdag!

Idag förstod jag också att jag har saknat en person jättemycket. Har knappt pratat med henne sen jag slutade blogga på aftonbladet, vilket är jättetråkigt då hon har blivit en mycket god vän på distans! Blev på väldigt gott humör i alla fall när jag fick höra att hon saknat mig också!
Måste bli bättre på att vårda de man bryr sig om, fast ibland behöver man inte alltid prata tätt för att veta om att dom faktiskt finns där om det skulle vara något. Det är bra vänskap det. :-)
Kram på dig Hanna!

Just nu sitter jag o tittar på fotboll o väntar på min man som är ute och gör första rundan ute för året. Har gjort chokladpudding som ska ätas upp så fort han kommer in. :P

Idag är livet lyxigt, har haft allt idag. Sömn som gav energi som faktiskt varade hela dagen, glada och snälla barn samt en ganska okej mage! Vad mer kan man begära?

2 kommentarer:

  1. Kram på dig med... ; ) Ser du, jag är här inne igen...
    Hanna Hmm

    SvaraRadera