onsdag 16 mars 2011

En trött dag.

Idag är en trött dag.
Igår vaknade Jacob vid 23.00 tiden och la sig igen för att sova vid 00.00. Sen vaknade han vid 05.00, men lyckades somna om likt som jag vid halv sex för att sedan sova till sju.

Har legat mest i soffan sen dess, har plockat fram massa pyssel till barnen och jag har fixat lunch.
Jacob vaknade med 40 i feber idag med, men nu är den nere på 38.1 och han har inte fått alvedon sen sju i morse!

Nu försöker jag få honom att vila middag, så jag också kan sova medan Julia tittar på film. Ska jobba idag mellan 17.00-21.45, och om jag ska orka köra bil så måste jag få lite sömn i kroppen..

Jag förstår inte hur min man orkar, han fick ju lika lite sömn, till o med mindre, och han är förkyld på detta, och ändå orkar att arbeta! Han är smått galen, eller så kanske det är så det fungerar för män? ;)

Jag hade gärna varit ute idag och lekt, för det är så underbart väder ute, men orken tryter. Så vi får se efter tuppluren om någon energi har kommit till mig!
Tror jag behöver äta järntabletter också, mitt värde är på 122, och det har fallit från 144 på nån vecka. Dom är så äckligt stora järntabletter, men det är väl bara försöka svälja ned o se glad ut, inte bara jag som behöver järnet i kroppen precis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar