fredag 25 mars 2011

Feber - igen.

Jag hade feber i början av veckan, antar att jag borde varit hemma och vilat istället för att åkt iväg till skolan o köra hårt..
Jag har känt mig helt matt hela veckan, o inte haft någon ork till nåt. Antagligen har jag en infektion i kroppen som är trög o inte vill försvinna..

Idag mår jag riktigt skit.. Var i stan och firade Julia, hade ju tänkt ha en heldag där, men jag var helt matt redan när vi skulle äta vid tolv så jag fick knappt i mig någonting alls..
Att köra bilen hem var en prestation i sig, och när jag kom hem var jag tvungen att lägga Jacob för att sova middag, och sen lägga mig själv i soffan.
Min kropp har nog aldrig tidigare varit så tung.. Tyckte så synd om Julia, då jag hade lovat henne att åka på den nya sparkcykeln hon fick i present, men istället fick jag ligga i soffan ihopkuren för att få världen att sluta snurra..

Jag har en sådan yrsel nu, och har så ont i huvudet. Frossan ska vi inte ens tala om.
Jag ser verkligen inte fram emot att börja jobba om 45 minuter... :-(

Hade jag kunnat med, så hade jag sjukskrivit mig, men med en timmes varsel så lär dom inte bli så glada.
Får väl försöka prata med dom där, i fall jag kan sätta mig o försöka få in någon annan..

Suck, jag vill vara frisk. Speciellt nu i helgen med massa kalas. :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar