söndag 13 mars 2011

Kronisk trötthet.

Nu när jag är gravid så tillåter jag mig själv att sova, för jag är ständigt trött o behöver sömnen. Jag känner mig såklart skittråkig, då jag inte orkar leka med barnen..

Jag har känt mig sån här sedan jag var med om den traumatiska händelsen som hände för 4 år sedan?.
Med den händelsen fick jag ångest, ätstörningar, panikångest och den här kroniska tröttheten.

Jag är så glad som har min man som stöttar mig, och som "kastar" mig i säng när han ser att jag behöver det.
Just nu vill jag bara ha lusten tillbaka, allting är jobbigt och kroppen känns helt slut.

Jag funderar på att söka läkare efter graviditeten, för nu är det väl ingen idé, för ME (kronisk trötthetsyndrom).
Jag kan sova hela dagarna utan att ens känna mig utvilad, när jag tränar känner jag allmän sjukdomskänsla och matthet, har återkommande halsont och mitt minne och koncentration är inte den bästa.

Så vem vet, kanske har tröttheten en förklaring?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar