måndag 28 mars 2011

Vårväder!

Trotsade magvärken, tröttheten och illamåendet och skivade upp frukt och gick ut på altanen med barnen. Satte oss på en filt och hade mellanmål, det var mysigt..
Solen lyste en rakt i ansiktet och värmde väldigt gott!

Barnen var väldigt nöjda med att vara ute. Dom gungade och krattade och sprang runt och åt kex.
Sen sparkade dom lite boll, jag stod mest vid sidan eftersom jag inte har någon energi, men några sparkar blev det!

Sen gick vi i iväg till sandlådan, där fick jag sätta mig ned och kura ihop mig då illamåendet blev värre..
Men att se barnens glädje att få vara ute och leka gjorde att jag mådde lite bättre.

Sen gick vi bak till altanen igen och solade och åt isglass!
Två timmar spenderade vi ute, och det märks att våren är här.

Längtar efter att få i ordning på trädgården och uterummet nu, bara att vänta tills man mår lite bättre så man orkar med. :-)

Har bara fått springa på toaletten tre gånger idag, så det har varit lugnt sen förmiddags. Dock så mår jag mer illa, men det släpper väl snart det med hoppas jag!

Nu badar barnen bort smutsen dom fick på sig utomhus, och jag tvättar ytterkläderna.. Snart blir det att försöka hitta orken till att fixa middag tills älskling kommer hem, sen blir det en LUGN kväll hemma!

4 kommentarer:

  1. Har du mått illa med de två tidigare?
    Glad att se dig inne hos mig en sväng, saknat dig!
    Kramar, Hanna Hmm

    SvaraRadera
  2. Jag mådde illa någon enstaka gång med Jacob, men med Julia mådde jag illa länge.
    Har du någon bebis på gång än? :-)

    Jag har saknat dig också! Jag lade till dig på min blogglista så jag inte glömmer av att titta in hos dig igen!
    Massa kramar till dig!

    SvaraRadera
  3. hmm... säger inget så har jag inget sagt... ; ) Var det svar nog? Lite tidigt att prata om än...
    /H

    SvaraRadera
  4. Ja, det var det. Då pratar vi om det om några veckor då ;)

    SvaraRadera