onsdag 30 mars 2011

Seg onsdag.

Vaknade 07,40 efter en skitnatt.. Idag är jag äckligt förkyld och snoret rinner, jag hostar och känner mig allmänt svag.
Så idag har bestått mest av att vara en tråkig mamma o ligga i soffan i ett par timmar.. Har gjort två försök med att vara ute o leka med barnen, men har mått så dåligt att jag vart tvungen att gå in igen..

Fått spelat ett par spel med dom i alla fall..
Sen när min man kom hem, så kunde jag slappna av. Han är världsbäst och vet hur man tar hand om sin sjuka fru!
Fick ligga kvar i sängen ett tag, sen begav jag mig ner och drack lite nyponsoppa innan jag landade i soffan med kudde och filt i ytterligare en timme.

Just nu vill jag mest slippa mitt dåliga samvete att jag inte orkar leka med barnen, vill ju så gärna busa men det finns ingen ork.. Jag har snart gått två veckor med den här skiten. :-(

Men det blir väl bättre! Förhoppningsvis redan i helgen, ska ju vara så fint väder då så jag vill inte gå miste om det.
Just nu känns det rätt okej, även om jag sitter med papperstussar i näsan och svettas som en gris. Min man var iväg o köpte halstabletter o godis åt mig, kan man ha det bättre då?

Om 1½ dag går jag in i vecka 12 också, känns riktigt skönt att passera "the safeline".

Lyckan för min familj och min graviditet kan inte ens detta skitvirus ta bort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar