torsdag 31 mars 2011

Uttråkade barn.

Nu har barnen varit hemma en vecka från dagis, och dom är verkligen uttråkade. Inget kul att vara hemma längre tycker dom. :P
I alla fall Julia märks det på, för hon blir jättetyken när hon är uttråkad..

Sen när jag själv är sjuk så är det inte alltid lätt att komma på saker man orkar och kan göra. Idag känner jag mig dock bättre, men det blir att vara hemma resten av veckan också för att verkligen bli kry.

Hade tänkt åka iväg o köpa innebandymål och klubbor till barnen, men det ska ju regna hela dagen så det känns ganska menlöst just idag.
Så det kanske blir att baka bullar med dom istället.. Det dom hade behövt är samma som hunden - en låååång promenad ute.

Men det är ju snart helg, och då är M. hemma också och kan hjälpa till att aktivera barnen. ;-)
O är jag bättre, så slipper jag ligga denna helgen o kan leka massor! (har legat två helger i rad)

Nu ska jag försöka få på barnen så vi kan åka till affären o köpa jäst och sånt, så något blir gjort idag! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar