onsdag 28 september 2011

Igångsättning.

Den 10 Oktober, klockan 10.00 ska vi befinna oss på NÄL för igångsättning. Hon trodde inte det skulle vara några bekymmer att få igång mig eller vad man nu kan säga, så det håller vi tummarna på. Hon sa att i värsta fall så får man komma tillbaka efter ett par dagar igen och försöka..

Det är 1½ vecka kvar, det är galet nära, men ändå ingenting man riktigt kan ta på fören det väl är dags. Men nu vet jag, och det lättar psykiskt, att det är max 2 veckor kvar sen är bebisen ute. Min smärta som jag har idag är obeskrivlig, och jag hoppas den kan klinga av en del så jag kan spendera all min vakna tid åt att få vara med barnen och hitta på nåt kul med dom!

I slutet av nästa vecka ska allt färdigställas. Huset ska storstädas, alla bebisgrejer ska gås igenom och jag ska börja ställa in mig psykiskt inför det som komma skall..

Pirrigt. :-)

1 kommentar: