tisdag 13 september 2011

13 September

Idag är det höstrusk ute, och inte har det gjort mig någonting alls. Jag älskar hösten.. Den svala, syrerika luften gör en gott i kroppen.

Tog barnen till dagis i morse, och jag njöt av friheten att kunna gå och faktiskt kunna ta barnen till dagis för första gången på länge. M. har varit på jobbet idag, så jag har haft en dag för mig själv. Lämnade av barnen som sagt på dagis i morse, sen åkte jag och handlade lite och sen åkte jag hem. Pluggade lite, tittade på The Big Bang. och sen så tog jag ett mysigt bad med tända ljus!

Nu på kvällen så har jag o barnen suttit och byggt hus i Sims, vilket dom tyckte var otroligt kul. M. är iväg på hockey i Göteborg med en kompis, så min kväll blir spenderad i ensamhet. Det blir jag, Halv åtta hos mig och Idol så det är inte så illa pinkat precis!

Nu blir det till att lägga små sömniga barn!
Ha en bra kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar