torsdag 22 september 2011

23 September.

Idag är det fredag och det är bara några fåtal dagar kvar tills vi ska prata om igångsättning, och vilket jag idag hoppas går igenom. Idag hoppas jag att jag får lite plats i vardagen och får klaga och ta det lugnare än vad jag har gjort de senaste två veckorna då min man varit sjuk (han är fortfarande sjuk iofs).

Tror jag har hållit igång för mycket de senaste dagarna, men är man tvungen så är man ju. Man har ju fler att ta hand om än en själv. ;) Båda barnen har ju varit sjuka i loppet av dessa två veckor, samt min man. Han har varit ganska risig faktiskt, och det blir ju inte direkt bättre verkar det som. Dock verkar alvedonen hjälpa en hel del, så idag får han knapra det, eftersom jag knappt ens kan gå.

Kanske är det så, att det går bättre i eftermiddag, hoppas verkligen det. Jag hade planerat igår att ta barnen till skogen och samla diverse höstlöv och göra fina hösttavlor.. Känns surt att inte kunna vara den mamma man vill ibland, men det går över snart, snaaart kan jag börja med sjukgymnastik och få i ordning på mig. Så för allt i världen, så hoppas jag på igångsättningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar