måndag 19 september 2011

19 September.

Vilken vecka det har varit, hoppas den som kommer bli bättre! Maken har varit sjuk sen i måndags, och idag är han väldigt risig. Han kan knappt få fram ett ord utan att hosta eller hämta andan, så nu har jag fått honom att ringa till vårdcentralen i alla fall, får se om han får någon tid!

Julia har blivit bättre i alla fall, medan Jacob blivit dålig.. Jag har varit vaken heeeeela natten med honom, då han har haft 40 graders feber och inte velat sova. Känner att min energi är på noll, och det är ingen idé att samtala med mig då jag varken hör eller tar in det någon säger. Mitt minne existerar inte över huvud taget. Det är lite läskigt faktiskt..

Har inte haft någon energi sen Juli, och inte konstigt när man inte får sova eller har något bra HB-värde. Min energi räcker nätt o jämt att göra det jag gjort de senaste månaderna - ligga i soffan, gå på toa och laga mat. Så dessa sju dagar har varit en utmaning, även om jag älskar att pyssla och ta hand om mina älskade små (plus en stor). ;)

Tror ni jag längtar att komma igång med promenader och träning när bebisen kommer så jag orkar lite mer än så? :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar