måndag 19 september 2011

20 September.

Blir till att leva på sparlågor också från de korta stunderna av sömn i natt.. Dels så låg min underbara hälft och hostade till över 12-slaget, och sen så fick jag grym halsbränna och fogarna började kärva. Fick sova småstunder mellan 00.30-04.00, för att sedan ligga vaken till halv sex för att försöka hitta en bekväm ställning att sova i, lyckades antagligen i några minuter för att sedan vakna upp och känna extrem smärta över att bäckenet hade låst sig. Det var bara bita ihop och försöka resa sig upp för att låsa spärren. Efter det så vågade jag inte lägga mig ned igen kan jag ju meddela. ;-)

Huvudsaken är i alla fall att båda barnen fick sova igenom natten med feber, då kanske dom är lite piggare idag! Jacob vart bar slö igår, och Julia med. Åkte till stan med henne igår då hennes feber hade verkat ge med sig, men hon var bra trött hela tiden och när vi kom hem och tog tempen lite senare så visade det sig att hon visst hade feber. Tusan!

Vet ni vad? Nu är det 8 dagar kvar tills bedömningssamtalet om igångsättning! Håller tummar och tår att hon förstår situationen, och ger klartecken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar