söndag 25 september 2011

25 September

Jag är "fortfarande" sjuk. Det är ett elakt virus som satt sig i halsen och i öronen på mig.. Det svider och är jättesvullet i halsen, sen går det upp i öronen och gör ont o kliar. Det kliar så jag snart blir galen!

Idag har jag haft noll energi, och knappt orkat resa mig från soffan. Vilket resulterade i 3 timmars spelande på xbox..

Sen har jag ju inte direkt sovit i natt heller, överraskande. Sov i halvtimmes-intervaller, sen gick jag ned någonstans vid tre, för att dricka honungsvatten och ta ett par alvedon. Antar att det var den lilla febern som vägrade låta mig sova.

Denna natt hoppas jag kunna sova bättre, är inne på för många nätter utan sömn nu.

Igår ställde vi in spjälsängen i vårt rum, jättemysigt blev det :-) Imorgon ska jag, om jag orkar, packa BB-väskan. Kan ju vara lägligt när man är inne i v.36 snart 37.

Annars, inget nytt under solen. Klagaosången från oss sjuka här hemma fortsätter rulla ;)

2 kommentarer:

  1. Nu är det mega förkylt här också... och mellansonen ska in på op nästa vecka, hoppas han inte blir sjuk innan dess...
    Jag sjukskrev mig igår, tänker inte jobba en dag till förrän 2013!
    Trots allt så älskar jag att vara gravid.. en alien i magen som bökar runt är mysigt. Sendrag, sammandragningar, fogvärkar och sömnbrist är mindre mysigt...
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Visst är det så att det är mysigt att vara gravid, när man väl kan tillåta sig själv att känna efter. Ibland tar klagosången över, och det är ju inte meningen att det ska ta bort glädjen i det hela.. Men men. :-)

    Hoppas det går bra med operationen nu!

    SvaraRadera