fredag 9 september 2011

Känner mig arg och blottad.

Känner mig arg, och jag känner mig blottad.. Jag är arg över Aftonbladet, skittidning med skitskribenter, för dom har lagt in en stor bild på familjen i en artikel om SAAB. Vi sa ifrån igår, att vi vill inte ha med någon bild, att dom inte fick ha med en bild. Dom kunde få ett par småkommentarer från M., med thats was it..

Jag orkar inte med den här resan mer, vill ha det lugnt och stabilt ett tag. Vilket vi inte haft på lääänge.. Jag känner mig totalt utblottad och tömd, och jag vet inte längre vart jag ska ta vägen. Energin sipprar iväg, o jag orkar knappt sova på natten.. Det sista jag ville ha, var en bild publicerad, det är nog som det är!

Vi har haft två jättefina journalister här från DN som varit fantastiska, som ska göra ett artikel till deras söndagsbilaga, och man tycker att det skulle räcka där.. Men när Aftonbladet tar sig rättigheten att publicera nåt dom inte får, så tappar man tilliten på alla journalister och deras ärlighet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar