tisdag 27 september 2011

27 Oktober.

Idag är det lugnt hemma. Mattias är på jobbet och barnen är på dagis (20-timmars är dom). Så jag har i lugn o ro suttit vid datorn och faktiskt gjort det jag skulle, vilket resulterade i att sista uppgiften är skriven. Dock har jag en komplettering kvar, men den får jag ta o ordna med i morgon och skicka in. :-)

Dagen började tidigt idag, ca 04.30, då Jacob ville upp o bara vara busig. ;-) Gjorde ingenting direkt, man får ju ändå vänja sig av med att få sova till halv sju-sju snart. Barnen lät mig somna på soffan en sväng efter frukosten, vilket var skönt. Underbara barn jag har!

Nu ska jag snart äta lunch, och sen ut med hunden en sväng. Sen ska jag lägga mig i soffan och vila middag en stund, innan jag ska hämta barnen halv två. Ska nog ta o gå till skogen med dom idag och samla löv och sedan göra tavlor, slita ut mig lite extra idag när jag ska till läkaren och prata om igångsättning imorgon ;P Ska verkligen bli spännande o se vad hon säger och vad hon tycker!

Vad beslutet än blir, så är det inte lång tid kvar. Gick i förlossningstankar hela dagen igår, och kunde knappt somna igår för att alla tankar for omkring i huvudet. Men jag känner mig MYCKET lugnare denna graviditeten än den med Jacob. Tror andra barnet var nervösast att vänta, då man inte visste hur man skulle klara av att ta hand om två. Klarar man två, kan jag säga, så klarar man tre, och klarar med det så klarar man fler om man vill ha. Hehe

Hur som haver, snart får vi se om det är en liten Wilma eller en liten Rasmus som ansluter sig till nuvarande syskonskara. :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar