torsdag 2 december 2010

Chokladmask och hårinpackning!

Nu när Jacob äntligen somnade för middag, så tog jag fram chokladmasken och smetade på och blötte håret och masserade in den nyinköpta hårinpackningen.

När jag tagit bort allt, så ska jag och dottern spela lite minigolf på Wii och sen ska vi måla naglarna. Blir en fin eftermiddag. :-)

Sen när Jacob vaknar, så ska jag börja laga mat. Blir väl lagom tills M. kommer hem så vi kan äta allihopa.

Ikväll ska jag o M. ha mys- och spelkväll och kanske en skvätt vin, och imorgon, ja, då är det fredag.. :D Denna helgen kommer bli underbar.
Tacos imorgon, hjälpa mamma flytta på lördag och sen jobba på kvällen. Sen på söndag så ska vi äta julbort på Stranna och sen ska vi bege oss ned till Liseberg o gå på julmarknaden.

Nu ska jag gå o tvätta av mig den bruna masken, man är verkligen ursnygg med ansiktsmask ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar