torsdag 9 december 2010

Ge mig 24-timmarsglädje.

För mycket har det varit nu. Jag längtar till helgen och lugnet..

Igår hade jag en bra förmiddag, sen fick jag reda på att jag skulle jobba. Antagligen hade jag glömt bort det? Så då fick jag jobba till 22 när jag precis hade kommit hem..

Sen idag så åkte jag bil till skolan, och i trollhättan finns det fan ingen skottad parkering. Så jag fick vräka mig upp i en snödriva o ställa mig o hoppas på att jag skulle komma loss.

Vägen dit var ju inget kul heller, en jävla lastbil körde nästan in i mig. Han tyckte att han skulle köra ut i rondellen när jag var precis vid hans utfart. Pucko...

Sen idag, när jag var på väg till bilen efter skolan så höll en minibuss på att köra över mig. Det var inte många centimeter till godo precis. Jag fick hoppat upp i en snödriva, och tur att jag inte halkade och ramlade under bilen. PUCKON!
En del borde inte ha körkort..

Nu ska jag snart iväg o jobba, hoppas på en bra kväll o trevliga arbetskamrater.

Tjohej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar