tisdag 14 december 2010

Sjuk intill det sista.

Ja, det var ju som sagt 1½ vecka sedan jag var sjuk en hel vecka så det var väl bara väntat att jag skulle bli sjuk igen ;)

Här om dagen var jag ju inne för blod i bukhålan pga. kraftiga blödningar av minipiller, och nu är jag hemma med feber och snorighet.
Även om jag ligger bakom rätt mycket i skolan, så känns det ändå bra att få vara hemma och kurera sig.

Jag har ju slitit ganska hårt det senaste året med både jobb o skola. 160% har jag kört utan att överdriva, med två fysiska jobb. Sen tillkommer ju allt runt hemma och min behandling hos psykologen för min djupa depression.

Så nu har jag tagit mig i kragen och ska varva ned lite och fokusera mig på det viktigaste, vilket är min familj, mig själv och min rehabilitering och min skolgång.
Jobba får jag göra när jag känner att jag orkar, jag vill inte gå i väggen en gång till då jag inte ens tagit mig ur därifrån än.

Man får ta en dag i taget, istället för att ta framtiden i förväg. För att kopiera ett citat:

"Dagar kom och dagar gick, inte visste jag att det var livet."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar