torsdag 23 december 2010

Dan före dopparedan!

Sitter på jobbet och har rast, idag slutar jag klockan 15.00. Sen blir det hem o göra leverpastej och lite mer julgodis. :-)

Jag köpte ett par fina formar till leverpastejen, så det blir nog lagom med pastej i år.. Förra året gjorde jag jättemycket, vilket resulterade i att vi fick frysa in den. ( Det är bara min man som äter den.)

Ikväll blir det tomtegröt med barnen, o lite godisätning får man väl tjuvstarta med också. Sen blir det uppesittarkväll med min man, och även blir det till att lägga paket under granen såklart!

Vi har en stoooor gran, egentligen för stor, men den är vacker. Kungsgranar är underbara, och denna är verkligen jättetät och jätterak överallt :P

Så just nu, så längtar jag hem till min underbara familj, så jag hoppas tiden vill gå lite fortare fram till klockan tre :-)

1 kommentar: