tisdag 14 december 2010

Sjuk - igen.

Igår var jag på sjukhuset för buksmärta och kraftiga blödningar. Enligt en läkare hade det kommit blod in i buken och det var det som gjorde ont. Det skulle dock absorberas bort själv..

Av den andra läkaren fick jag blodstoppande tabletter, som skulle göra så att jag inte blödde så mycket.


Idag ligger jag totalt däckad i soffan, influensasymtom ni vet. Slut i hela kroppen, samt att kroppen väger 100 kg mer än normalt.
Feber har jag också, närmare 38,5. Det var det sista jag behövde när jag ligger så långt bak i skolan, men det är inget man rår för. Får ta nya, friska tag när jag blivit bättre. Det löser sig alltid :)

Man blir inte friskare för att man stressar upp sig precis, det har jag ju lärt mig ;)

Jag har ju turen att ha världens bästa man som finns här för mig, och som jag tror gör mig lite friskare genom sina kramar och sin kärlek. Finns mycket fint att säga om min man, verkligen.
Av all otur jag har haft i livet, så hade jag turen att träffa honom o få två barn- o det väger upp allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar