torsdag 16 december 2010

Fredag!




Även om jag har legat sjuk hela veckan, så ska det bli väldigt skönt med helg. I helgen blir det öppet hus för mitt systerbarn som fyller 1, sen ska vi bort till min svåger och dricka glögg. :-)

På söndag blir det till att hämta julgran och göra julgodis. Ev. ska julskinka ta och inhandlas, o sen i veckan som kommer blir det att förbereda inför jul.
Jag ska göra leverpastej, och jag ska nog försöka mig på att göra tunnbröd. Sen ska jag ju göra rödbetssallad och julsallad också, den är mumsig den.
Sen får vi hoppas på att det inte blir snökaos på julafton så vi kan ta oss ut till min syster på landet o fira jul, annars får det bli en jul hemma. Går allt det med. :-)

Jag längtar verkligen till granen kommer in, så att man kan få känna den underbara lukten och inse att det faktiskt är jul snart!

Skönt att jag faktiskt börjar bli frisk också, så jag kan få avnjuta både helg och nästa vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar