söndag 26 december 2010

Ny vecka igen.

Nu är julen över, nu kan vi blicka fram emot vår och förhoppningsvis en sommar. Vi ska göra klart uterummet, o jag längtar. Annandagen spenderades i stan och lite shopping. Sen vid sex, så låg jag totalt däckad i soffan med rejäl huvudvärk. Kunde inte varken prata eller titta utan att det gjorde extremt ont. Så jag har sovit mellan ca 19.30-07.00 med en hel del uppvaknanden.

Alltid efter jul så tröttnar jag på snö och allt vad julen hör till, då jag längtar till lite ljus och värme. I sommar ska jag inte jobba som jag gjorde förra året. Jag hade iofs bara sagt att jag ville jobba 80% men fick ändå jobba ca 95%. Det gick ju bra, tills jag blev sjukskriven i slutet.

Vi har bestämt att vi ska ta tripp igenom norra delen av landet till sommaren, ta med pick o pack o vara ute på vägarna. Vårt startmål är att komma till södra delarna av Dalarna, så får vi se vart det bär sedan.

Ge mig vår nu, gud vad skönt det skulle vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar