tisdag 7 december 2010

Tisdag blev en mycket bättre dag.

Gårdagen var rena pesten, men idag känns det bättre. Har fortfarande ont i halsen, och kroppen värker efter diverse arbete med kalkbruk m.m. men det gör inte så mycket..

Hade det skitbra i skolan idag, putsade väggen och slog upp banor på väggarna där jag ska lägga bruk på imorgon. Flöt på bra.
Fick slutat tidigare, då jag ska iväg o jobba fram till kl 22 ikväll. Blir en seg dag, men förhoppningsvis jobbar jag med någon stjärna!

Nu sitter jag bara här, o tar det lugnt och rotar igenom den där godispåsen som jag inte skulle röra. Jag ger mig dock tillåtelse då jag jobbar rätt hårt om dagarna. Jag menar, idag kommer jag ha jobbat ca 14 timmar. Borde jag inte få unna mig lite godis då? ;)

Fast skulle jag tänka så hela tiden, så skulle jag få äta massor med godis då jag både går i skolan 100 % och sen jobbar ca 60-70%. Fast jag nöjer mig med idag, för idag behöver jag lite socker.. :)

Hoppas ni får en toppendag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar