fredag 3 december 2010

Fredag den 3 December.

Idag startade dagen vid 07.45, helt underbart med sovmorgon!
Började sedan lite hetsigt med frukost och påklädning för att åka o hälsa på min mor som kom från Egypten igår. Blev också till att hämta älsklingens skidor som jag köpte till honom, han fick dom som en tidig julklapp. :)

Sen blev det hem o laga mat och dona, för att sedan försöka få lilleman att sova middag, men det gick verkligen inte. Han kommer säkerligen vara jättetrött ikväll, men man kan ju inte tvinga barn att sova precis.

Jag har en del måsten att göra, har inte ens fått in min lönerapport pga. sjukdom hela veckan.. Så jag får försöka åka iväg till jobbet sen en sväng för att fixa den.

Just nu vill jag bara hitta på något kul med barnen, så jag funderar på att ta fram pepparkaksdegen och baka lite fler pepparkakor. Det tyckte dom var så roligt förra gången så :)
Nåt måste göras i alla fall, något stillsamt då jag har ont i huvudet.

Ikväll blir det ju i alla fall tacos o mys, så jag hoppas att det har släppt tills dess så jag inte somnar i soffan vid sju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar