lördag 16 april 2011

Vårmarknad.

Idag vart det vårmarknad i Grästorp, inte för det var mycket till marknad, men ändå fick det heta så med sitt enda stånd som bestod av godis.
Stod under parasollet med socialdemokraterna nästan hela förmiddagen, trots öronplågan. Sen blev det ponnyridning för Julia och lite hoppande i borgen.
Dom hade en stor luft rutschkana som dom inte hade förankrat i backen, så den flög rakt över den andra hoppborgen som inte heller var förankrad, tack gode gud att det inte vart några barn i den som flög upp i luften, dock så hamnade den över massa barn. Förjäkligt att sånt händer, men tur som sagt att ingen skadades.

Vår lokaltidning var på plats och tog kort på olyckan, så jag hoppas Grästorps kommun tänker om angående säkerheten.

Sen när vi kom hem vid tvåtiden så grejade Mattias i uterummet medan jag grejade med maten. Efter maten var jag totalt slut så jag var tvungen att lägga mig, somnade till o med på min sons axel när vi satt i soffan o myste.
Vaknade av att jag dreglade, ingen trevlig upplevelse :P
Sen somnade jag åter om igen när barn och man gick ut igen. Har nog aldrig varit så yrvaken någon gång som när dom kom in o väckte mig vid 18.40. Hehe

Idag har jag haft en del problem med yrsel och trötthet, men jag får glädja mig med att jag haft två dagar som nästan varit symtomfria. :-)

Nu blir det mys resterande av kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar