torsdag 14 april 2011

En bra dag.

Idag har jag en bra dag, för idag snurrar inte hela världen hela tiden. :-) Har haft mycket ont i huvudet istället och yrseln har ändrat karaktär till något mer överkomligt.
Huvudvärken botades med alvedon, järntabletter och frisk luft!
Skönt med bra dagar också mitt i eländet :)

Barnen är supersöta idag, och jag har kört runt dom i en skrinda, sen fikade dom på lekplatsen.
Älskling o jag har rensat dammen och plockat undan massa löv, och i eftermiddag vankas det blomsterköp som ska planteras på vår framsida.

Ska köpa rosenspirea, marktäckare, näva och marksten. Ska försöka få tag i lite vit dekorsten också. Är så trött på vår hemska och mossiga gräsmatta.

Vill köpa en planteringslåda och plantera grönsaker i också, men vi får se hur det blir med det. Ska köpa en hink med potatis i alla fall har jag bestämt!
Nu väntar vi bara på att Jacob ska vakna, sen bär det iväg till Roséns blommor i Vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar