onsdag 13 april 2011

Andra dagen hemma.

Jag känner mig totalt död och vill bara sova hela tiden, vet inte om det blivit värre sen jag åkte hem, men det tar säkert en viss tid att bli ganska normal efter att ha sovit på sjukhus.
Sen har jag dåligt järnvärde också, så det bidrar säkert en hel del också..

Ska ta tag i saken och åka till apoteket o köpa Niferex så att jag kan bygga upp järnvärdet o bli lite piggare..

Ringde till skolan o gav besked om att jag antagligen inte kommer tillbaka, o jag skulle komma in om ett par veckor o prata betyg o så.
Väntar också på blanketter från FK så dom kan börja reda ut om jag kan få sjukpenning eller inte, om jag inte får det blir det en tuff sommar..
Hoppas det slipper bli bråk, jag behöver bara vara sjukskriven o få sjukpenning i 4-5 månader, sen kan jag ta ut mammapenning..

Sen hoppas jag såklart också på att bli bra/bättre, så jag orkar nåt annat än att bara sova. Fick ju avbokat London-resan som jag hade bokat till mig o Mattias i hans 30-årspresent.. Väldigt tråkigt, men eftersom allt är så ovisst så kändes det bäst.
Jag menar, jag vet inte ens om jag kommer kunna gå då, eller om jag får sjukpenning..
Får helt enkelt ta en dag i taget.

En sjuksköterska på OBSen skojade med mig o sa att jag borde skaffa mig en rollator :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar