måndag 18 april 2011

Inte bästa starten på morgonen.. Gick upp vid 06.15 och fick gå o lägga mig en timme därefter ungefär.
Ont i huvudet, trötthet som inte var av denna värld och ont i nacken.. Fick ta med mig värmekudden upp och lägga mig direkt.
Fick sova en stund, o då vart det bättre med nacken o huvudet i alla fall. Än är jag skittrött och har lite synbortfall på höger öga.

Men det är bara att köra på, sitter jag stilla som nu så lägger min kropp av att fungera känns det som. Håller på att laga mat just nu, lasange, det tar ju sin lilla stund. :-)
Håller även på att göra en silviakaka, ska få besök i eftermiddag o då får det bli fika.

Får nog lägga mig en stund till sen efter maten, förstår mig verkligen inte på denna enorma trötthet, aldrig känt såhär förut..

1 kommentar:

  1. det har nog med magen att göra... lyssna på kroppen och vila!
    Kramar, Hanna Hmm

    SvaraRadera