tisdag 12 april 2011

Sjukhusvistelse.

Har kommit hem nu efter att ha legat på OBS/Mava sen i Söndags pga. ostadighetskänslor/yrsel. Träffat öronkunsult och neurolog för att utesluta allvarliga sjukdomar..

Har legat med dropp och kollat blodtrycket tusentals gånger.
Igår fick jag något anfall, då jag höll på att tuppa av i deras tv-rum, så jag blev liggande i sängen från 19.30-11.30 idag.
Är fortfarande helt matt, och är inte alls bättre.

Dom trodde allt berodde på tryck på v.cava, den stora hålvenen vid levern pga. graviditeten.
Blivit sjukskriven i två veckor av medicinläkaren, och kommer antagligen få förlängd sjukskrivning av vårdcentralen.
Just nu orkar jag inte alls med mycket, o det är mest sängliggande som gäller för mig, antagligen graviditeten ut, sen släpper det förhoppningsvis med yrseln o så, annars får dom leta vidare..

Man märker också vilka som bryr sig om en när man är dålig, många har hört av sig o några har överraskande inte gjort det..
Min familj, Mattias sida och Linnéa har visat stor sympati. Tack hörrni! <3

Nu ska det bli mer vila, för att orka ta tag i morgondagens alla samtal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar