tisdag 26 april 2011

En liten glimt av verkligheten.

Idag är Mattias på jobbet och ska få information om läget antar jag? och så skulle dom får städa och greja.. Har nog samlat en del damm på 3 veckor :-)
Håller tummarna att det kommer ett positivt svar idag om SAAB!

Medan tiden man väntar så ska jag få iväg barnen på dagis, ska till barnmorskan idag och lura till mig att få höra hjärtljudet. Är ju snart ändå i v.16 så jag tycker att jag borde få höra!
Imorgon blir det skola för Heta arbeten, och på måndag börjar praktiken. Ska varva med jobb. Toppen arbetsgivare jag ska göra praktiken hos, han tyckte det var helt okej att jag jobbade också på mitt gamla jobb medan jag gör praktiken, han sa också att jag kunde göra praktiken någon annan gång om det skulle vara så. :-)


Nu ska jag och Jacob försöka resa oss från soffan, har suttit och myst sen han vaknade, det är frukostdax!

Ha en bra dag alla.

3 kommentarer:

  1. Då är du 6 veckor före mig... ; )
    Blää vad jag är less på att städa nu... tur att mellansonen vill spela wii med mig ett tag..

    SvaraRadera
  2. Jag skulle städat idag, jag kan ju säga att det är svårt att göra det liggande i soffan hela förmiddagen. :P

    SvaraRadera
  3. det är svårt framför datorn också.... :)
    Har halva huset + toaletterna kvar.. + en massa tvätt att ta reda på... suck..

    SvaraRadera