fredag 8 april 2011

Lyckligt lottad.

Efter ett par veckor med sjukdom, så har jag blivit sjuk igen! Började smått i morse med att jag vart döv på ena örat, och sen att det började värka.
Gick till läkaren som sa att det var en mild öroninflammation, hur öroninflammation nu kan vara det.

Har varit helt utslagen hela dagen, har fått feber o örat känns svullet och det värker. Att ligga ned är pina, men orkar inget annat. :-(

Men jag är lyckligt lottad i alla fall, jag har en jättebra man som hjälper till så gott och verkligen låter mig vila.. Han har tagit hand om barnen helt fantastiskt hela dagen. Såklart har jag dåligt samvete över att jag inte kan vara så delaktig i vardagen, men det är bara gilla läget.

Annars, jag är gravid i v.13 nu, har inte gått upp så mycket pga. att jag varit sjuk, men bebisen växer antar jag ändå då magen gjort det. :-)
Tyckte jag kände en rörelse i magen igår, jättemysigt..

Nu ska jag försöka vakna till liv och göra hamburgare o ta ett par alvedon. Hoppas ni får en fin fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar