lördag 1 januari 2011

Nyårslöfte.E

Nyårslöfte eller bara en insikt att jag måste börja tag i mig själv. Jag ska bli en gladare person, och jag känner att jag gjort tydliga framsteg hos psykologen.
Skalan på min depression är fortfarande hög säger han, men den har minskat liiiiite.

I år ska jag storsatsa på mig själv, och ta mig för utmaningar.
Jag ska börja klättra har jag bestämt, och jag ska prova tandemflygning och även lära mig att dyka. Sen får vi se vad lusten faller på, vi börjar där i alla fall. :-)

Sen det vanliga nyårslöften, börja äta bättre och börja motionera det skippar jag nog. Äta bra gör jag, motionera kan jag inte göra för tillfället i alla fall med tanke på min fot och order från sjukgymnasten att jag inte får ta mer än korta promenader..

Så klättringen får väl då också vänta tills foten är bra iofs..

Well, 2011 lär bli ett toppenår, alla gånger! Jag välkomnar det glatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar