söndag 9 januari 2011

9 Januari - 2011

Idag blev det tidig uppgång, ungefär 05.30. Det är dock bara att vänja sig, eftersom skolan börjar imorgon.
Jobbar fram till två, sen ska jag hem till dom underbara och äta fläsk och potatis förhoppningsvis ;)

Resten av dagen vet jag inte vad den fylls med, stackars älskling har så ont i ryggen så han behöver nog vila. Kanske ta med barnen ut på något så han får ta det lugnt.
Synd bara att det är så halkigt ute, man är som bambi på hal is just nu.
Får väl se vad man kan hitta på för något..

Jag hoppas på att veckan går fort, så det snart blir helg igen.. I helgen vill jag vara ledig, och bara mysa så mycket jag kan med familjen. Känns inte som jag har varit ledig mycket under "ledigheten", så ska försöka ta mig tid till att umgås och ha skoj med barnen.

Snart är det mitten av Januari också, och snön smälter ute.. Jag hoppas våren kommer fort i år, och att vi får en kanonsommar! Tror att duggregnet utanför nu kan hjälpa våren på travet. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar