tisdag 4 januari 2011

Innebandy.

Jag ska börja spela i damlaget här i Grästorp, det ska bli riktigt kul. Innebandy har jag inte spelat på 10 år, så det ska bli intressant. :)
Det mest intressanta ska bli min fot, jag hoppas verkligen det fungerar.. Jag har köpt en dyrt vristskydd som ska vara jättebra som stöd och smärtlindring. Det SKA funka bara..

Jag går ju hos sjukgymnasten regelbundet, så där får jag hjälp med att öka muskelstyrkan i foten/vristen. Får även göra en hel del hemmaövningar och tänka på att värma upp ordentligt innan träning.

Ja, så är det.. Men jag ser fram emot att börja i alla fall. Kommer känna mig som en nybörjare, eftersom det är så längesen jag spelade. Men jag har ju med mig Linn, som känner som mig.. Så det känns tryggt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar