fredag 7 januari 2011

Livet är underbart.

Som sagt, 2011 kommer bli något speciellt. Jag älskar livet, och jag känner mig på topp. :-)
Det mesta känns möjligt, och jag känner en stabil trygghet i vardagen.

Julen är utburen och våren är på intågande, även om det inte syns ute så känns det inombords. Jag har fått en närmare kontakt med två av mina systrar, och det känns jättekul. Speciellt när jag får gosa med min systerson mer. ;-)
Han är helt ljuvlig och urcharmig.

Här hemma ska vi ta o renovera klart, det ska vara fint i varenda liten vrå. Enkla saker, lite nya tapeter och nya golvlister. Blir också att lägga nytt golv i ett utrymme här hemma..
I vår blir det att göra klart uterummet, och sen får vi se vart året bär oss. Letar ju hus, så vi kanske inte bor kvar här efter sommaren. Vem vet!

2 kommentarer: