onsdag 26 januari 2011

Känns som fredag.

Det känns verkligen som fredag idag, men det är väl kanske för att jag har långledigt nu.
Idag är sista dagen i skolan för veckan, och jag ska gjuta golv. Igår fixade jag lutningen perfekt, så idag har jag varnat mina nära i skolan att jag inte vill bli störd då detta kommer bli ett projekt där det innebär att jag måste vara i min egna lilla värld med lurarna på. :P

Jag hoppas jag slipper ha värk i knä och hela benet idag efter att jag legat på knä hela dagen och gjutit golv, igår var jag helt lamslagen och kunde knappt ta ett steg på kvällen.
Jag hatar mitt knä väldigt mycket, och nu har jag haft det i 11 år, alltså det onda. Knät har hängt med från början. ;)

Nu ska jag ta o fixa frukost åt mig o lillgrabben, Julia sover än och henne lär jag tyvärr få väcka vid kvart i sju för att gå till dagis.

Idag står det Sambal oelekkoteletter och broccoli till middag, och till frukost nu så blir det youghurt med bär och kanske en kopp kaffe.

Well, have a nice day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar