söndag 30 januari 2011

En ny, spännande vecka.

Ja, imorgon var det måndag igen. Denna veckan blir nog bra, då jag ska börja kakla imorgon. Allt förarbete är färdigt.

Jag har murat klart, jag har putsat klart och jag har gjutit klart! Primern är på plats också, göttans.
Så nu har jag fyra väggar att smälla upp, det ska bli kul.
O med förhoppningar att detta ska vara jättekul, så hoppas jag tiden går fort också så det snart är lördag igen.

Vi ska på husvisning på lördag här i Grästorp, o man försöker att inte hoppas på för mycket. Det är mycket som ska göras på huset, mest efter smak då såklart, och jag hoppas att folk inte faller för potentialen huset har, utan att dom bara inte orkar riva ut och göra om. :P

Om huset blir vårt, så ska vi riva ut köket och göra nytt. Vi ska göra om hela badrummet och tapetsera om ÖVERALLT. Så kaffe och kaka till dom som hjälper till ;)

MEN som sagt, man ska inte hoppas på för mycket. Det finns ju säkert någon annan som också är sugen på att buda, fast förhoppningsvis inte lika mycket som vi. :P

Just nu håller jag på att fixa smågrejer här hemma, som borde ha gjorts för längesen men som aldrig blivit gjorda. Jag gör oss helt enkelt.. flyttklara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar