tisdag 11 januari 2011

Trötthet till förbannelse

Igår var en jättebra dag i skolan, allt flöt på och det gick som det skulle. Hann inte mer än att komma hem, så började migränen. Jag däckade i soffan redan strax innan sju med blixtrande huvudvärk och med ögon som jag inte ens kunde öppna.
Sen somnade jag runt halv åtta, sen gick jag upp o la mig helt groggy lite senare.
Idag när jag vaknade så kände jag mig minst lika trött som igår..

Det är inte ofta att sånt här händer, att jag får sådan huvudvärk.. Tror dock att det kan vara bra att börja ha med sig glasögonen, främst när jag kör bil eller måste koncentrera mig på det jag gör lite extra.

Lite alvedon ska ned i väskan idag med, sviterna av migrän är inte helt smärtfritt.

Men detta ska bli en bra dag i alla fall, även om jag kommer befinna mig i en lokal där folk blandar bruk och fix och fog. BRUUUUM.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar