lördag 15 januari 2011

Långsam lördag.

Jag vaknade ganska slut efter nattens drömmar, fick sedan världens magvärk i affären. Kom hem, o då hade jag fått min mens. Sen dess har jag haft så jäkla ont i magen, och jag mår så fruktansvärt illa och det bara kör i hela magen.
Jag hatar mensen, jag bara hatar den eftersom jag mår så fruktansvärt dålig runt den.

Jag blir helt matt utav den, och illamåendet är nog det värsta av allt.. Borde nog hämta ut mina tabletter som ska minska blödningarna också, då jag måste gå o byta var tredje timme..

Ikväll ska vi äta god mat, och jag kommer nog inte ens få i mig en gaffel.. :/ hade laddat upp med massa godis som vi skulle mysa med barnen med, ptja, dom kan ju fortfarande gotta sig.
Men vad är det man säger, man får vänta att må riktigt dåligt till helgen, för dom missar man inget.

Snart är det handboll i alla fall.. Hoppas jag orkar se matchen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar