söndag 17 juli 2011

Ledighet.

Jag vred och vände mig i natt, precis som alla andra nätter, men denna natten var speciell. Jag intalade mig själv att klockan kunde stå på precis vad den ville, för den rörde i mig alls. Hade ingen tid att passa, behövde inte gå upp klockan sex för att gå o jobba..
Även om Jacob har ovanan att vakna klockan sex, så är han ändå mycket mildare än väckarklockan.

Nu får vi se vad dagen har att bjuda på, huvudsaken är att jag slipper bege mig iväg till jobbet o kanske kan slappna av en del nu denna veckan. :-) När jag återkommer till jobbet, så jobbar jag bara 4 veckor till - sen går jag hem på ledighet tills bebisen behagar att komma ut.

Hoppas tiden dit går fort, för jag börjar på otålig, hehe..

I veckan så går jag in i v.27. Tre veckor kvar till 30-sträcket, woho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar